25 oktober 2021

1000 dagen geleden startte ik met Mediaheer.
Mijn bedoeling: bedrijven, organisaties of verenigingen helpen met hun digitale communicatie.
Voornamelijk via Facebook en Instagram.

In de voorbije 32 maanden heb ik heel wat watertjes doorzwommen: ik mocht mijn kennis gaan verspreiden bij heel wat bedrijven en organisaties in Vlaanderen.
Het voordeel van voor gevarieerde groepen en verschillende organisaties te mogen werken is dat ik er zelf ook veel van bijleer.
Bij elke sessie steek ik wel iets op: een vraag van iemand zorgt voor een nieuw inzicht of een wild idee zet mijn creativiteit op gang.

Maar mijn kennis werd ook heel wat bijgeschaafd: platformen zoals Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest,… veranderen voortdurend.
De digitale snelweg verbreedt en eindigt nooit.

Ik heb leren websites maken, video’s monteren en Augmented Reality filters maken voor Instagram en Facebook.
Ook hier komt de creativiteit bovendrijven.
De rode draad door mijn bezigheden.

Morgen dag 1001 van Mediaheer.
Misschien een verbetering van een oud idee.
Misschien een nieuw idee of een nieuwe klant.

Ik heb er nu al zin in.

laptop, notebook