Creatieve digitale communicatie
Twee koffies, drie doelen
’t Is eenvoudig: jij stelt drie doelen voor 2025. Ik zorg voor twee koffies in december 2025.
We prikken een datum en jij krijgt 333 dagen de kans om jouw drie doelen vorm te geven.
Jouw doelen kunnen zeer uiteenlopend en/of persoonlijk zijn. Het mogen ook doelen voor jouw organisatie zijn.
Je kiest zelf hoe groot of klein jouw doelen zijn.
Bijvoorbeeld:
- Ik wil in 2025 starten met een nieuwsbrief voor mijn onderneming.
- Ik wil in 2025 eindelijk dat nieuwe product lanceren.
- Ik wil in 2025 sportiever zijn en elke week één keer gesport hebben.
- Ik wil in 2025 elke maand lunchen (of een koffiedate) met mijn dichtste vrienden
- Ik wil in 2025 elke maand naar de bioscoop
- Ik wil in 2025 …
Doe je mee?
Meedoen kan in enkele stappen:
- Bepaal jouw drie doelen voor de komende 333 dagen.
Ik heb een sjabloon gemaakt zodat je jouw drie doelen ook kan opschrijven. Dat maakt het meer realistisch. - Vul het sjabloon twee keer in.
Eén keer voor jezelf, om uit te hangen op een plek waar je het ziet hangen.
Eén keer voor mij. - Stuur het exemplaar voor mij op met de post naar:
Wesley Butstraen – Mediaheer
Kasteelstraat 59
8660 De Panne
4. Zodra ik jouw brief ontvang, zoeken we naar een datum in december 2025 en spreken we af voor een koffie op mijn kosten. Ja, dat mag ook een theetje zijn en ja, als je een taartje erbij wil, is dat ook goed.
Je kan deze datum dan ook invullen op jouw sjabloon en blokkeren in jouw agenda. Bij voorkeur zoeken we een plekje in de Westhoek, tussen Ieper en De Panne.
5. Je hebt 333 dagen om jouw doelen te realiseren of om ze in gang te zetten.
Ik ontvang dus graag jouw brief nog in januari 2025.
6. We zien elkaar in de loop van december 2025.
Ik breng mijn doelen mee, jij de jouwe.
Jouw doelen gaan mij motiveren om de mijne te halen. Ik hoop voor jou dat deze actie jou motivatie geeft om die van jou te halen.